قایق فلامینگو، محصولی از ریحانی موتور

قایق فلامینگو محصولی از ریحانی موتور؛ قایقی از سری قایق های برزیلی تولید شده با بهترین متریال و دیزاین

امکانات پیاده شده در این قایق

عنوان
امکانات
موتور
موتور یاماها ۱۳۰ اسب چهارزمانه
فرمان
فرمان هیدرولیک
تریلی
نردبان اسنیل
نمایشگر
نمایشگر LCD یاماها
امکانات سفارشی
پایه اسکی

قایق برزیلی فلامینگو

قایق وسیله‌ای است که  برای سفر و تفریح روی آب از آن بهره گرفته می شود. البته قایق ها کاربردهای دیگری مثل: ماهیگیری، تجارت و … دارند.

قایق هاعمدتا از کشتی کوچک‌تر هستند و می‌توان آن ها را از آب بیرون آورد و روی کشتی حمل کرد. برخی قایق‌ها بادبان دارند، برخی قایق ها رو باید پارو زد و برخی از موتور استفاده می‌کنند.

بررسی تاریخی قایق ها

از لحاظ تاریخی، بیشتر قایق‌ها از چوب ساخته شده‌اند. با این حال، با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر قایق‌های ساخته شده اغلب از فلزاتی مانند فولاد و آلومینیوم هستند. ولی قایق‌های گران قیمت ممکن است دارای قطعاتی از فایبرگلاس یا مواد کامپوزیتی باشند و برخی حتی دارای فرودگاه برای هلیکوپتر هستند.

اما بعد از تعاریف اولیه در ادامه به بررسی تخصصی یکی از قایق های تفریحی و لوکس تولید شده توسط شرکت ریحانی موتور خواهیم پرداخت.

این قایق با نام قایق یا شناور فلامینگو شناخته می شود.که یکی از بهترین و لاکچری ترین قایق تفریحی ساخته شده در ایران است.

نام فلامینگو از آن جهت به این قایق داده شده است که خود مشتری سفارش دهنده نام این قایق را فلامینگو گذاشته است و تمامی مراحل ساخت این قایق از نام آن گرفته تا طراحی داخل و متریال آن به انتخاب مشتری سفارشی سازی شده است.

بررسی تخصصی قایق فلامینگو

قایق فلامینگو، یکی از محصولات شرکت ریحانی موتور، با بدنه و تودوزی به رنگ سفید و  خاکستری، است . این شناور تفریحی دارای نورپردازی زه و مجهز به آژیر بلندگو در قسمت جلو قایق، و موتور یاماها با توان ۱۳۰ اسب بخار در حالت چهار زمانه، می باشد. اگر به تفریح و خوش گذرانی در دریای خزر (مازندران-شمال) علاقه دارید این قایق را از دست ندهید و هم اکنون برای خود و خانواده خود ثبت سفارش را انجام دهید.

ویژگی های شناور تفریحی فلامینگو

ویژگی‌ها و کاربردهای این قایق شما را متحیر خواهد کرد. جدا از طراحی منحصر به فرد و زیبا این قایق، فلامینگو دارای نمایشگر LCD یاماها، نردبان استیل برای ورود و خروج آسان از آب، پایه اسکی برای تجربه‌ی هیجان‌انگیز در ورزش‌های آبی، و تریلی برای حمل و انتقال آسان آن می‌باشد. این امکانات به تجربه‌ی کاربران افزوده شده و سفرهای دریایی را به یک تجربه‌ی لذت‌بخش و پرهیجان تبدیل می‌کنند.

طراحی موتور قایق فلامینگو چگونه است؟

قایق فلامینگو دارای موتور پایه کوتاه انژکتور چهار زمانه ۱۳۰ اسب بخار با  ۱۸۰۰ سی سی حجم موتور است. که این موتور قدرتمند میتواند بر قدرت و شتاب این شناور در سفرهای دریایی بیفزاید.

لازم به توضیح است که انتخاب نوع موتور برای قایق یا شناور، با خود مشتری است به بیان ساده تر شما ممکن است بدنه یک قایق را در شرکت ریحانی موتور جهت طراحی ثبت سفارش دهید و بعد از آماده شدن قایق انتظار دارید موتور دلخواه شما روی قایق شما نصب و پیاده سازی گردد.

اجرت نصب و پیاده سازی موتور قایق در شرکت ریحانی موتور برای مشتریان عزیز کاملا بصورت رایگان انجام می شود.

قیمت قایق فلامینگو

قیمت این شناور لوکس به خاطر نوسانات قیمتی و بالارفتن هزینه های مواد اولیه در طراحی و ساخت این قایق ها دائم در حال نوسان است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت قایق ها با کارشناسان ریحانی موتور، در صفحه ارتباط با ما اقدام کنید.

لازم به یادآوری است شما می توانید در کنار خرید قایق تفریحی ، تجهیزات دیگری مثل: تریلی، میل اسکی، و سایه بان تاشو بر حسب سلیقه خود به قایق اضافه کنید که هزینه نصب این موارد هم از طرف  شرکت ریحانی موتور برای شناور شما بصورت رایگان انجام می شود.

خرید اقساطی قایق فلامینگو از شرکت ریحانی موتور

شرکت ریحانی موتور با دارا بودن بیش از چند دهه در طراحی و ساخت قایق یا شناور تفریحی در ایران با شعار مشتری مداری و حفظ کیفیت، در داخل و خارج از ایران ارائه خدمات میکند. حال این شرکت جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به طرح فروش اقساطی انواع قایق و شناور تفریحی نموده است.

شما می توانید هر نوع قایق یا شناور تفریحی را که مدنظر دارید بصورت اقساطی ثبت سفارش کنید. بدین صورت که ۵۰ درصد مبلغ اولیه و مابقی طی ۶ ماه بدون سود فقط با پرداخت یک چک صیادی قابل انجام است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح از طریق صفحه درباره ما، با ما در ارتباط باشید.