09155151960
ساری - دهکده تجاری نیاوران
ما را دنبال کنید
ساری - دهکده تجاری نیاوران
09155151960

قایق تفریحی یاماها تولید شرکت ریحانی موتور

امکانات پیاده سازی شده در شناور تفریحی یاماها

عنوان

امکانات
موتور
موتور یاماها 130 اسب بخار
فرمان هیدرولیک
سایه بان تاشو
تریلر
مانیتور لمسی
مدل CL5 Display Yamaha
نردبان استیل تاشو
نورپردازی هفت رنگ RGB
نورپردازی 7 رنگ داخلی
سیستم صوتی ضد آب
شیشه لمینت نشکن

آیا به دنبال خرید یک قایق تفریحی لوکس و پرقدرت هستید که تمام نیازهای شما را برآورده کند؟

قایق تفریحی یاماها با طراحی زیبا و امکانات پیشرفته، انتخابی ایده‌آل برای شماست، تا هر آنچه را که در قایق سواری در دل دریا نیاز دارید را برای شما فراهم کند.
در این بخش از سایت ریحانی موتور شما را با شناور تفریحی یاماها آشنا خواهیم کرد.

بهره گیری از یک موتور قایق یاماها ۱۳۰ اسب بخار

این قایق تفریحی لوکس مجهز به یک موتور قایق قدرتمند یاماها با ۱۳۰ اسب بخار است که به شما امکان می‌دهد با سرعت و آسانی در داخل آب حرکت کنید. فرمان هیدرولیک دقیق و نرم، کنترل کاملی بر روی قایق را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت موتور قایق یاماها- ریحانی موتور

امکانات پیشرفته پیاده سازی شده در قایق لوکس یاماها

یکی از ویژگی‌های برجسته این شناور لوکس، سیستم نمایشگر لمسی CL5 Display Yamaha است که اطلاعات کاملی از وضعیت موتور، سرعت قایق، سوخت و سایر پارامترهای مهم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این سیستم همچنین به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات مختلف قایق را به راحتی تغییر دهید، و مطابق با نیاز خود این تنظیمات را ست کنید.
برای لذت بردن از آفتاب، این قایق مجهز به یک سایه‌بان تاشو است که به راحتی باز و بسته می‌شود. همچنین، نردبان استیل تاشو، دسترسی آسان به داخل و خارج از قایق را فراهم می‌کند.
سیستم صوتی ضد آب، موسیقی مورد علاقه شما را با کیفیت بالا پخش می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در حین تفریح و قایق سواری در دریا، به موسیقی دلخواه خود گوش دهید. نورپردازی هفت رنگ RGB داخلی و خارجی، زیبایی و جذابیت خاصی به این قایق بخشیده است.
شیشه‌های لمینت نشکن، ایمنی و امنیت شما را در هنگام استفاده از قایق تضمین می‌کنند. همچنین، تریلر مخصوص، حمل و نقل آسان قایق را فراهم می‌کند.

تولید قایق با فایبرگلاس- ریحانی موتور
ساخت قایق تفریحی یاماها از مواد فایبرگلاس

فایبرگلاس به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد، امروزه به یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت قایق تبدیل شده است. این ماده کامپوزیتی از الیاف شیشه و رزین تشکیل شده است که ترکیبی از استحکام، سبکی و شکل‌پذیری را به وجود می‌آورد.
فواید ساخت این قایق با مواد فایبرگلاس باعث شده این قایق تفریحی استحکام بالایی در برابر آب شور داشته باشد، هم چنین به دلیل مقاومت بالا در برابر سائیدگی و خوردگی، هزینه های نگه داری کمتری را دارد.
و در نهایت ساخت این قایق با مواد تماما فایبرگلاس باعث سبکی وزن و در نتیجه باعث مصرف سوخت کمتر این شناور شده است، تمام این مزایا در ساخت این قایق باعث شده است این قایق از لحاظ چابکی و مانورپذیری در آب عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

قایق تفریحی یاماها با ترکیب قدرت، زیبایی و امکانات پیشرفته، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک قایق تفریحی لوکس و با کیفیت هستند. این قایق با طراحی ارگونومیک و مواد باکیفیت فایبرگلاس، تجربه‌ای بی‌نظیر از تفریحات آبی در دریا خصوصا دریای خزر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای اطلاع از قیمت قایق های تفریحی لوکس در ایران و خرید شناور تفریحی میتوانید با کارشناسان ریحانی موتور(طراحی قایق تفریحی) از بخش ارتباط با ما، جهت مشاوره رایگان در ارتباط باشید.

سایر قایق های تفریحی تولید شده…