09155151960
ساری - دهکده تجاری نیاوران
ما را دنبال کنید
ساری - دهکده تجاری نیاوران
09155151960

درباره ما

داستان شروع ریحانی موتور

گروه ریحانی موتور تقدیم میکند.

شرکت رهپویان مدرن خاور شرق با برند RMC از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نمود و با تولید قایق تفریحی ۲۸ فوت دوطبقه با تمامی امکانات، اولین محصول خود را وارد بازار کرد.

از دیگر نمونه تولیدات این شرکت می‌توان به تولید قایق‌هایی با کاربری پاراسل و قایق زیرسطحی اشاره کرد.

پس از مدتی جهت توسعه کاری و افزایش بهره‌وری، تصمیم نهایی بر این شد که شرکت به مرکز استان مازندران، شهر ساری، منتقل شده و در آنجا مستقر گردد تا به بزرگترین بازار فروش قایق‌های تفریحی در استان مازندران و گیلان دست یابد. با توجه به توسعه روزافزون صنعت گردشگری در این دو استان شمالی که دارای نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر خط ساحلی می‌باشند و استفاده از انواع تفریحات دریایی، آینده بسیار روشنی در جهت توسعه ساخت شناورهای تفریحی پیش رو خواهد داشت. ما بر آن هستیم که با تولید بهترین کیفیت شناورهای روز جهان، سهمی از این بازار بزرگ داشته باشیم، فرهنگ استفاده از شناورهای تفریحی را در این دو استان گسترش دهیم و همچنین جلوی واردات شناورهای خارجی با قیمت‌های بسیار بالا که باعث خروج ارز از کشور می‌شود را بگیریم و همچنین باعث ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در کشور عزیزمان ایران گردیم.

شرکت ریحانی موتور یک شرکت ثبت شده رسمی بوده و پس از موافقت اصولی موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری در خصوص تولید انواع شناورهای فایبرگلس گردیده است. این شرکت تحت نظر سازمان بنادر و دریانوردی ایران دارای گواهینامه تأییدیه کارگاه شناورسازی می‌باشد و یکی از شرکت‌های مجازی است که پس از تولید شناور، اقدام به صدور پلاک و مجوزات استاندارد و شناوری می‌نماید. سند رسمی شناور در محضر به نام خریدار انتقال می‌یابد و مالک شناور هر زمانی که بخواهد و تمایل داشته باشد، می‌تواند بدون هیچ‌گونه مانعی از قایق خود در دریا استفاده نماید. همچنین، شرکت دارای مجوز تأیید کارگاه شناورسازی تحت نظر سازمان بنادر و دریانوردی ایران و گواهینامه تأییدیه ایمنی شناور می‌باشد. تمامی شناورهای تولیدی این شرکت پس از تولید به صورت رسمی سند و انتقال داده می‌شوند و پلاک تردد تحت نظر دریابانی در ساحل معرفی شده توسط خریدار صادر می‌گردد.

شناور تفریحی ۱۹ فوت ریحانی موتور تاکنون به شهرهای ساحلی از جمله شهرهای سواحل شمالی و سواحل و جزایر جنوبی ارسال شده است. نمونه‌های تولیدی این پروژه را می‌توانید در سایت ما، قسمت محصولات، مشاهده بفرمایید.

این شرکت در نظر دارد در فاز بعدی در خصوص تولید انواع شناورهای یات شخصی تا طول ۱۸ متر در سه طبقه با تمامی امکانات لوکس و آپشن‌های مختلف به سفارش خریدار اقدام به تولید نماید.

مدیرعامل شرکت ریحانی موتور

محمدرضا ریحانی

محمدرضا ریحانی نیّت، مدیرعامل شرکت ریحانی موتور، متولد اردیبهشت سال ۱۳۵۰ در مشهد است. وی تحصیلات خود را در اهواز در رشته مهندسی برق به اتمام رساند. کار در کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان از اولین تجارب کاری وی در عرصه صنعت است. اما فعالیت‌های وی به این زمینه ختم نشده و در زمینه‌های دیگری مانند تولید میزهای بیلیارد و اسنوکر، تائسیس کارگاه MDF، تائسیس شرکت گازسوز خودرو، تولید ماشین لامبورگینی دست‌ساز، تولید انواع قایق‌های زیرسطحی و پاراسل در رزومه وی جا دارند.