09155151960
ساری - دهکده تجاری نیاوران
ما را دنبال کنید
ساری - دهکده تجاری نیاوران
09155151960

قیمت | خرید قایق تفریحی لوکس در ایران

قیمت | خرید قایق تفریحی لوکس در ایران
قایق های لوکس تفریحی نوعی از شناورها هستند که به طور عمومی دارای مالکیت خصوصی هستند و دارای امکانات رفاهی برای گذراندن چند روزه میباشند.
  شناور های تفریحی که طول آنها معمولا از ۶ متر به بالا می باشند با انواع  شناورهایی که برای مسافربری، ماهیگیری استفاده میشوند کاملا متفاوت اند.
  در این مقاله از شرکت ریحانی موتور(تولید کننده قایق | شنارو تفریحی در ایران) قصد داریم در مورد خرید قایق و شناور تفریحی در ایران شما را راهنمایی کنیم، پس با ما همراه شوید.
 

خرید قایق تفریحی لوکس در ایران 

  مالک یک شناور تفریحی لوکس بودن همیشه دغدغه بسیاری از مردم  به ویژه قشر پولدار جامعه  است. در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، به دلیل وجود زیر ساخت مناسب گردشگری و دریایی خرید قایق تفریحی در وهله اول کار دشواری به نظر نمی رسد. اما در کشور ما ایران به دلیل عدم وجود زیرساخت درست فرهنگی و گردشگری در این حوزه، این مورد کاملا بین مردم شناخته نشده است و بسیاری از مردم خرید شناور تفریحی در ایران را امری غیر ممکن تلقی می کنند.
 

قیمت شناور تفریحی در ایران


  بسته به مدل ، ابعاد ، مارک ، سال ساخت ، مدل موتور و کیفیت بدنه قایق های تفریحی میتوانند رنج قیمتی متفاوتی داشته باشند.‌رنج این قیمت ها میتوانند از چند صد میلیون تومان تا چندین میلیارد تومان متفاوت باشند.
 خرید قایق تفریحی- ریحانی موتور  

کشتی تفریحی چیست؟

قایق‌های تفریحی که حداقل ۸۰ فوت (حدود ۲۴ متر) طول دارند را می‌توان کشتی تفریحی در نظر گرفت. بسیاری از متخصصان قایق‌های تفریحی بر این باورند که برای اینکه یک قایق در دسته megayacht قرار گیرد، باید حداقل ۱۴۸ فوت (حدود ۴۵ متر) طول داشته باشد، که این اندازه همچنان می‌تواند کوچک در نظر گرفته شود. البته، ویژگی کلیدی دیگر قایق های تفریحی لوکس، تجملات موجود در آن‌ها است. این قایق ها باید معیارهای خاصی را داشته باشند و دارای کابین‌های جادار، اتاق غذاخوری، سالن اصلی، معمولاً مجهز به سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته، آشپزخانه‌ای کامل و امکانات مشابه باشند.
 

قایق های تفریحی لوکس از نظر مالکیت و کاربری با سه مدل کلی شناخته می‌شوند:

  مدل انحصاری: تصور کنید فرد ثروتمندی که قایق تفریحی خود را برای استفاده شخصی خریداری کرده است و فردی را برای نگهداری، تعمیر و آماده‌سازی آن برای سفرهای ناگهانی استخدام می‌کند.
  مدل تجاری: در مقابل این مدل، کارآفرینانی قرار دارند که یک شناور تفریحی را صرفاً برای اهداف تجاری خریداری یا می‌سازند. آن‌ها با اجاره دادن (چارتر کردن) شناور تفریحی و پر نگه داشتن آن از مهمان در طول سال، به دنبال کسب سود و درآمد بالا هستند.
  مدل ترکیبی: این مدل ترکیبی از دو مدل قبلی است. مالکانی که فقط سه یا چهار بار در سال یا کمتر با شناور خود سفر می‌کنند و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنند، آن را برای اجاره در دسترس قرار می‌دهند. این مالکان معمولاً برای ترتیب دادن اجاره‌ها با یک شرکت مدیریت یا اجاره قایق یا شناور تفریحی لوکس قرارداد می‌بندند.
 

خرید قایق تفریحی در شمال (مازندران)

اگر قصد خرید قایق تفریحی در شمال ایران (مازندران ) را دارید‌ کافی است با کارشناسان شرکت ریحانی موتور در تماس باشید تا در اسرع وقت سفارش شما ثبت و شناور خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
همچنین امکان ارسال محصولات شرکت ریحانی موتور به سایر نقاط کشور نیز امکان پذیر میباشد.
    خرید قایق تفریحی در شمال- ریحانی موتور

هدف شما از خرید قایق تفریحی چیست؟

شاید مهمترین دلیل برای خرید شناور این است که شما ابتدا مشخص کنید به دنبال چه هستید؟
مشخص کنید چند نفر با شما به دریا نوردی می آیند و هدف شما از قایقرانی چیست؟
و بر حسب این موارد می توانید تصمیم درستی در خصوص انتخاب نوع ‌ قایق تفریحی بگیرید.  کلام آخر همانطور که پیش تر در این نوشته به آن پرداختیم قیمت پایه خرید یک شناور تفریحی لوکس از چندین میلیارد به بالا است و باید بدانید که این خرید یک خرید لاکچری و گران قیمت به حساب می آید چرا که باید از سطح درآمد بالایی برخوردار باشید تا بتوانید قایق مورد نظر خود را خریداری نمایید.
شایان به ذکر است که امکان پرداخت اقساطی برای مشتریان عزیز ما ممکن‌ میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید!
 

قیمت موتور قایق تفریحی در ایران چقدر است؟

موتور هر قایق تفریحی قلب تپنده آن است. اگر موتور قایق تفریحی سالم نباشد یا به هر دلیلی بازدهی مناسب را نداشته باشد، هیچ‌گاه نمی‌تواند آن لذت فوق‌العاده و به یادماندنی قایق سواری را به صاحبانش منتقل کند. لذتی که از رفتن به دل دریای آبی بیکران و حرکت در خلاف جهت امواج زیر آفتاب سوزان به دست می‌آید، می‌تواند خاطرات تکرار نشدنی را به همراه داشته باشد.

قیمت موتورهای تفریحی بسته به مدل، ابعاد، مارک و سال تولید رنج قیمت‌های متفاوتی دارد.

موتور قایق تفریحی می‌تواند جداگانه خریداری و توسط شرکت ریحانی موتور بر روی قایق سفارشی شما نصب شود.
هزینه نصب موتور قایق تفریحی رایگان است. بسته به نوع قایق و مقدار وزن استانداردی که می‌تواند تحمل کند، موتورهای متفاوتی قابل خریداری هستند.
مدل موتورهایی که امکان نصب  بر روی قایق ۱۹ فوت هشت نفره را دارند به شرح زیر است:
 
  • موتورهای دوزمانه یاماها  (Yamaha) مدل صد (۱۰۰)، صدوسی (۱۳۰) و دویست (۲۰۰)

  •  موتورهای چهارزمانه یاماها  (Yamaha)حداکثر صدوسی (۱۳۰) و صدوپانزده (۱۱۵)

  •  موتورهای سوزوکی  (Suzuki) چهارزمانه صدوچهل (۱۴۰) و صدوپانزده (۱۱۵)

  لازم به توضیح است که موتور یاماها ۱۳۰ به بالا به دلیل وزن بالا برای این قایق قابل استفاده نیستند.
برای اطلاع از خرید موتور قایق تفریحی و گرفتن مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *