09155151960
ساری - دهکده تجاری نیاوران
ما را دنبال کنید
ساری - دهکده تجاری نیاوران
09155151960

انتخاب بهترین موتور قایق | شناور تفریحی با توجه به نیاز شما

انتخاب بهترین موتور قایق | شناور تفریحی با توجه به نیاز شما
انتخاب موتور برای قایق تفریحی می تواند کمی چالش‌برانگیز باشد، مخصوصا اگر در این زمینه متخصص نباشید.
ما در شرکت ریحانی موتور( تولید کننده قایق | شناور تفریحی در ایران) به شما کمک میکنیم بهترین انتخاب رو داشته باشید و لذت بیشتری از تفریح روی آب ببرید.
در این نوشته یک مقایسه‌ی جامع از موتور قایق های تفریحی تهیه کرده‌ایم. با استفاده از این اطلاعات، دیگر لازم نیست وقتتون رو صرف خوندن نقد و بررسی‌های بی‌مورد کنید یا دنبال بهترین برند بگردید. بنابراین به راحتی میتوانید بهترین موتور قایق رو برای نیازهای خود انتخاب کنید.
موتور های مورد استفاده برای شناور برزیلی هشت نفره به دو دسته تقسیم میشوند :
 
    1. Engine of indoor
    2. Engine of outdoor
 
موتور هایی که دارای موتور ایندور (Indoor )میباشند دارای موتور خانه هستند. در این مدل موتور ها پروانه بیرون از شناور و موتور داخل موتور خانه نصب میشود. این مدل موتور ها برای کشتی ها و شناور های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند.
در موتور های اوت دور (outdoor) هم پروانه و هم موتور خانه بیرون از شناور قرار دارند.
این نوع موتور در بعضی از یات ها و شناور های کوچکتر نصب میشوند.
  طراحی موتور قایق تفریحی- ریحانی موتور موتور های اوت دور (outdoor)به دو سته تقسیم میشوند:
موتور های دو زمانه و موتور های چهارزمانه
در موتور ها دو زمانه سوپاپ وجود ندارد و هنگام ریختن بنزین در هر بیست لیتر بنزین نیم لیتر روغن مخلوط و داخل باک ریخته میشود.
مزیت این نوع موتور گشتاور بیشتر و عیب آن الایندگی بیشتر برای محیط زیست است.
نکته مهم: موتور های دوزمانه در تمام ایران قابل استفاده هستند اما به دلیل مضر بودن برای محیط زیست این نوع موتور ها در جزیره کیش ممنوع میباشند.
موتور های چهار زمانه دارای انژکتور (Injector)میباشند و مصرف سوخت بالایی دارند . بدین معنی که بنزین در باک شناور به صورت خالص و بدون ترکیب با روغن مانند خودرو کار میکند.مزییت این نوع موتور نصب به موتور های دو زمانه آلایندگی کمتر آنها است.

از چه مدل موتور هایی برای شناور برزیلی هشت نفره استفاده شده است؟

موتور های شرکت یاماها (Yamaha)و سوزوکی (Suzuki) در این نوع شناور قابل استفاده هستند.

از چه مدل موتور هایی برای شناورهای برزیلی هشت نفره میتوان استفاده کرد؟

موتور های دوزمانه یاماها (Yamaha) مدل صد( ۱۰۰) ، صدوسی (۱۳۰) و دویست (۲۰۰) موتور چهارزمانه یاماها (Yamaha) حداکثر صدوسی (۱۳۰) و صدوپانزده (۱۱۵) موتور سوزوکی (Suzuki) چهارزمانه صدوچهل (۱۴۰) و صدوپانزده (۱۱۵) لازم به توضیح است موتور یاماها ۱۳۰ به بالا برای این قایق به دلیل وزن بالا قابل استفاده نمیباشد!
کلام پایانی
انتخاب بهترین موتور قایق و شناور تفریحی همیشه سختی های خودش را دارد. طبیعتا در انتخاب موتور فاکتورهایی همانند: میزان قدرت موتور برای سفرهای دریایی، میزان گشتاورد موتور، میزان مصرف سوخت و میزان آلودگی آن باید مدنظر قرار گیرد تا بتوانید برای قایق تفریحی خود بر حسب بودجه مورد نظر خود موتور خوبی را پیدا کنید.
چنانچه در انتخاب موتور شناور تفریحی تردید دارید کافی است از بخش ارتباط با ما در شرکت ریحانی موتور با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید تا در انتخاب موتور شما را راهنمایی کنند.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *